Monday, 20 January 2014

Lolita closet post 2014 part 2

Hello lovelies!

Here is part two of my closet post. You can find part one here.

Skirts

 bottom and top left: bodyline, right: Angelic Pretty

all bodyline

Bags

 all offbrand

 all offbrand

 left: offbrand, right: Angelic Pretty

 offbrand

left: innocent world, right: offbrand

Accessoires

 Brooches: two on the left side: body line, right: offbrand

 I think, everything is offbrand but I am not sure with the silver strawberry earrings...

 rings! no idea where I got most of them...

 necklaces
hair accessories

 pink hair accessoires

Cutsew + cardigan

 Bodyline

 offbrand strawberry cardigan

emily temple cute

this posts killed me. I don't know if I want to do this next year...
but at least I finally know what I have..(sounds stupid but you really loose track of your closet!)

Aurîs

4 comments:

  1. ich vergesse tw auch, dass ich iwelche sachen noch im kleiderschrank hab XDD hin und wieder ausmisten is ganz toll, da findet man dinge, von denen man gar nicht wusste, dass man sie besitzt lol.

    die noten tasche hatte ich auch mal^-^
    ich find deine röcke voll süß*-* aber iwie seh ich dich so selten lolita tragen. kommst du manchmal noch auf meets?

    ReplyDelete
    Replies
    1. das stimmt allerdings! Vor allem, da ich jetzt umziehe, werde ich wieder sehr viele normale Kleidung ausmisten müssen XD'

      Danke sehr!
      Ja, ich weiß leider...;_;! Aber ich hoffe, ich schaffe es mal wieder auf Lolita/Gyaru/Fashion meet nach den Prüfungen, dem Umzug, etc :)

      Delete
  2. süße sachen! ( * ^ * ) ~~
    und was ich würde gerne wissen, weißt du wie heißt die marke von der erdbeer cardigan? > w <

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke sehr :3
      Die weste ist von Rock steady http://www.steadyclothing.com/Default.asp

      Delete